Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2010 21:33 - Пето РПУ - перфектно обслужване за новите документи!
Автор: nellysong Категория: Новини   
Прочетен: 2092 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 15.04.2010 21:35


15-ти април, София, 8.15 сутринта...

Нареждам се последна на скромната опашка от чакащи - към 20-тина души...
Всички чакаме за нови документи и споделяме опасенията си, че системата не работи и не е ясно кога ще ни извикат да влезем за подаване на заявления...
8.30... - отварят вратите и !!! полицай на входа любезно поканва първите на опашката да влизат...
...опашката върви бързо!...стига бе!...

полицаят - в униформа и с характерния мустак - се отнася към чакащите много любезно, разяснява на хората как ще им издадат документите и се извинява на всички за неудобството, което ни причинява държавата с неуредения си глупав софтуер...( в България ли сме???...)

идва моят ред...отново любезно ме поканват да вляза!...(вече го очаквах..)

всички, до един!..служители на гишетата в Пето районно се държат добре и дават всички необходими разяснения, няма излишни нерви, няма припряност, показват уважение като към клиенти!...(асоциацията ми е с европейска институция, не преувеличавам...)

...и ако не беше една нещастна възрастна женичка, на която не можаха да й вземат отпечатъци от пръстите в разстояние на 20-тина минути, не мога да чажа, че съм чакала много! (е, имаше малка емоция, но пък и с бабата се държаха любезно, миличката, беше си старичка вече и беше много, много трудно с отпечатъците...аз надничах през полуотворената врата :)))

Искам да изкажа публично доброто си впечатление от работата на служителите на МВР!
...а бях много предубедена от всичко, което видях по телевизията...

В София - Пето РПУ е така, дано и при вас да е същото, пожелавам го на всички!!!


Тагове:   новите,   обслужване,


Гласувай:
0



1. анонимен - надявам се и при мен да мине така
25.05.2010 16:07
тъкмо търсех коментар в нета относно обслужването в Пето РПУ, защото ми предстои тези дни да се заема със смяна на документите за самоличност и само се плаша като чета какви ужаси стават по другите РПУ-та.. та се надявам и при мен да мине така добре, както и при теб!
поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellysong
Категория: Музика
Прочетен: 168509
Постинги: 57
Коментари: 38
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930